Pink-türkiz kertvárosi idill Home Stagingje 3. rész
A csodás fotók elkészültével megkezdődhetett a tökéletes hirdetés megalkotása, amiben nemcsak méretezett, hanem „színes-szagos” berendezett alaprajzot is készítettem, 2 verzióra, 2, illetve 3 szobás változatra. A hirdetés szövege igazi marketing szöveg, ami megfogja a vevőt és rá koncentrál, neki sorolja az előnyöket! A fotók sorrendje segíti az érdeklődőt, hogy minél inkább bejárhassa, elképzelhesse a lakást és annak hangulatát, az egésznek az a célja, hogy felkeltsük a vágyát arra, hogy milyen jó itt élni! Minden lakáshoz készítünk egy minden információt tartalmazó saját honlapot, kiemelve ezzel is a kínálatból, ami még egy szinttel magasabbra helyezi a lakást is, ez is színtiszta pozicionálás! kelendő portékát varázsolunk belőle.
A csodás lakást bemutató fotókat több formában már láthatták, most az előtte-utána fotókat mutatom be, véleményem szerint döbbenetes a különbség! A lakás teljes hangulatváltáson ment át, aminek eredményeképpen egy egységes, letisztult arculatot kapott! De nézzék meg Önök!
Utána fotókat Jurassza Zsófi (www.jurassza.com) készítette.
Utána fotókat Jurassza Zsófi (www.jurassza.com) készítette.