Miért fontos, hogy felkészítsük otthonunkat az eladásra? Mi a képek és a hirdetés legfőbb feladata?
Az ingatlanfelkészítésnek az a célja, hogy felkeltsük a vágyat a vevőben, hogy a mi lakásunkban akarjon élni! A legelső benyomás a képek és a hirdetés szövege által érik! Már itt ki kell használni a lehetőségeket! Hiszen ez alapján dönt arról, hogy megtekinti a lakást/házat.
A hirdetésben nagyon fontos az előnyös tulajdonságok kiemelése, a terekben rejlő lehetőséget kell láttatni, ami a vevő számára értéket képvisel! Pl. tágas terasz a reggeli kávézáshoz és baráti összejövetelekhez, napsütötte, tágas nappali, ahol együtt lehet a család apraja-nagyja. Ezeket a fotókon is be kell mutatni, megteremtve az érzést is hozzá!
A tereket le kell tisztítani, semlegesség kell tenni, a személyes tárgyakat el kell tüntetni, hogy letisztult képet mutasson. Mindemellett olyan otthonos környezetet kell teremteni, ami felkelti az érdeklődő vágyakozását. Ha már elindult a tervezgetés a vevő fejében, akár már a fotókat és a hirdetést látva, nyert ügyünk van, hiszen az érdeklődő azonnal látni szeretné élőben is leendő otthonát, s mikor belép, végre tényleg úgy érezheti megérkezett, ehhez persze elengedhetetlen minden zavaró tényező kizárása. Ha az érdeklődő bele tud helyezkedni az enteriőrbe, pl. leül a kanapéra, milyen lenne innen tv-zni, vagy a teraszon elképzeli magát már nyert ügyünk van, hiszen a cél az, hogy elindítsuk a fantáziáját. Ahogy mindig mondani szoktam 100 emberből csak 4 látja a terekben rejlő lehetőséget, a többi 96-nak meg kell mutatni, ha meglátja a lehetőséget és belehelyezkedett a térbe, már elértük a célt! Ő már érzi és tudja az ingatlan értékeit, és bele tudja álmodni jövőbeli életét! 🙂 Éppen ezért hagyjunk neki teret az álmodozásra, a hirdetést, a fotókat és az alaprajzokat maximális minőségben készít(tes)sük el, hiszen így lehetőséget adunk az azonnali álmodozásra, elősegítve a helyszínen történő élmény beépülését, belépve a lakásba a vevő úgy érzetheti, hogy itt mindent ismer, minden csak rá vár itt. Ha eljött, célunk legyen az, hogy jól érezze magát, magáévá tehesse az érzést, hogy milyen itt lenni, kínáljuk meg, hagyjuk hadd feledkezzen bele.
Kívánom, hogy minden ingatlaneladó megtapasztalhassa ezt az érzést, amikor egy vevő ennyire beleszeret a lakásába/házába! Felemelő és megtisztelő! 🙂