Egy újabb home staging projekt története 1. rész
Dunaparti álomotthon eladó! – klasszikus Home Staging projekt bemutatása
Ügyfelem az A Mi Otthonunk címlapján megjelent cikkem kapcsán talált rám és a blogomra! Azzal hívott fel, hogy a cikk olvasása után a blogomat áttanulmányozva arra jutott, hogy rám van szüksége és a Home Stagingre, menjek el hozzá és tegyünk valamit, hogy az immár több mint 1 éve meghirdetett dunaparti házát végre eladja!
Első lépés az ingatlanfelkészítésben
Először is elbeszélgettünk a helyzetről és a ház paramétereiről, hogy tudjam a részleteket, majd néhány nap múlva személyesen is tisztelemet tettem a házban. Meglepetésemre nagyon szép házban találtam magam, és elsőre az ára sem tűnt magasnak, bár akkor még nem ismertem azt a piaci szegmenst, ezért csodálkoztam, hogy miért nem sikerült már eladni ezt a házat. Aztán rájöttem, hogy valószínűleg csak én látom a ház értékeit, a vevők azonban nem! A ház nem mutatta meg a benne rejlő lehetőséget!
Az első találkozáskor elsősorban a tulajdonost kell megismernem, az ő helyzetét és szempontjait, és minden a házhoz és az értékesítéshez kapcsolódó információt. Az ő vágyai, céljai nekem a legfontosabbak. Olyan kérdéseket teszek fel, amiken jellemzően nagyon meglepődnek, de aztán később mindig kiderül, hogy ezek a legfontosabbak az értékesítés sikere érdekében!
Beszerzési és tennivaló lista
Szerencsére a hölgyet már nem kellett győzködnöm a módszer sikerességéről, az újfajta szemlélet, a Home Staging működőképességéről, hiszen mindent elolvasott a blogomon, amit csak lehetett. Elhatározták magukat az eladás mellett és hajlandóak voltak megtenni mindazt, ami szükséges a sikeres házeladás érdekében! Elmondtam, hogy fogok készíteni egy tennivaló és beszerzési listát, a rajta szereplők elvégzésére, beszerzésére szükség van a fotózás, illetve az új piacra dobás előtt. Átbeszéltünk mindent lépésről-lépésre, majd szobáról-szobára végignéztük a házat, minden zugot lefotóztam, hogy az összes, a szem számára nem feltétlenül észrevehető részlet se kerülje el a figyelmemet, s hogy lássam a majdani fotókon mit tudunk megmutatni a terekből. A siker biztosan garantált! A Home Staging és a speciális ingatlan értékesítési marketing kombinációja
Első fotók az ingatlanról
Szép nappali, kilátással a Dunára, de nem látjuk a lényeget!
Mit keres a szobában a szobabicikli?
A redőnyt fel kéne húzni a sarokban, és a kandalló sem elég látványos!
A polcok túlzsúfoltak, összenyomják az amúgy hatalmas szobát!
Ez a látvány fogadja a belépőt! Sokkal letisztultabb tér kell az első benyomáshoz!
A konyha használat közben! Persze így semmiképpen sem kerülhet a vevők szeme elé, a hirdetésben pedig tilos így megmutatni! Soha ne tegyünk ilyet!
Az emeleti egyik hálószoba nem mutatja a funkcióját, és a minták sokfélesége elvonja a figyelmet az adottságokról!
A hálószoba egy meghitt oázis képét kell, hogy mutassa! Pakolásra felkészülni!