Az ingatlan értékesítés folyamata

Ahogy ígértem betekintést engedek az ingatlan értékesítés folyamatába is!
Szóval elindult az értékesítés! Végre minden készen állt! Elkészültek az alaprajzok, a hirdetési szöveg, a különböző portálokra felkerültek a marketing anyagok, a Facebook-on is többszörösen terjedt a híre.

Meg is lett az eredménye: élénk érdeklődés mutatkozik a vevők részéről, hiszen a lakás pont olyan, amilyet látni szeretnének!

Néhány mondat a vevőktől:
„Olyan jó, hogy belépve ide, annak ellenére, hogy modern (az illető kifejtette, hogy ő abszolút a rusztikus vonalat képviseli!), nagyon árad belőle a melegség és az otthonosság! Itt el tudom képzelni magam!”
„Magamtól nem választanék ilyen konyhabútort, de így egyben ez rendkívül tetszik! De jó!”
„Mi marad a lakásban? Itt maradhat minden így ahogy van?”
„De jó, hogy nem kell már semmit sem csinálni, minden jó ízléssel van elkészítve és már csak költözni kell. Karácsonyig megoldható?”
„Ez a fehér fürdőszoba milyen letisztult, itt el tudom képzelni magam!”
„Imádom ezt a hatalmas hálót!”
„Annyira jó, hogy ilyen nagy a belépő fogadótér, olyan tágas, ez fogott meg először a hirdetésben.”
„Ez a 3. szoba hiányzott eddig minden lakásból, amit megnéztem!”
„Azt kell mondjam, ez még sokkal szebb, mint a képeken!”
Ebből a néhány napból maximálisan kiderült, hogy a vevők mit keresnek, és ez általánosságban is igaz!
1. Nagy erő van abban, hogy minden részlet tökéletesen a helyén van! Nem győzöm hangsúlyozni, hogy legtöbbször 100% kell a sikerhez, amikor minden részlet ki van dolgozva, és ez az állapotra is igaz!
Nagyon nehéz tetszetős, szépen kivitelezett lakást találni a piacon, és amint kikerül egy ilyen, kapva kapnak az alkalmon a vevők. Nagyon keresettek az olyan lakások, ahol nem kell sem festeni, sem semmit felújítani! Nem hiába, a kulcsrakész lakások mindig előnyt élveznek!
2. A vevőknek nincs idejük felújítani, sokszor azonnal költözniük kell, és a macerát sem akarják felvállalni!
3. A harmonikus összhatás, a melegség és az otthonosság kulcskérdés, jó érzéseket kelt az Érdeklődőkben!
4. Meg kell mutatni a terekben rejlő lehetőséget! Minden helyiséget a megfelelő méretű, mennyiségű bútorral kell berendezni, ahhoz hogy valóban megmutassa a lakás az adottságait!
5. Ha lehetőségünk van átalakítani, felújítani a fürdőszobát, akkor azt tegyük teljesen semlegessé! Minél jobban variálhatóvá!
Akkor jó egy home staging, ha a vevők már kész koncepcióval jönnek, hogy ők mit hogyan csinálnának, ha be tudtuk indítani a fantáziájukat már a hirdetés alapján is! Ha elképzeli milyen itt lakni, hogy milyen ott ébredni, melyik helyiségbe mit tenne…
Az Érdeklődők az egész látványtól, a profi hirdetéstől lenyűgözve érzik magukat, és megtekintve a lakást nem tudnak szabadulni a tudatalattira gyakorolt pozitív hatástól! 🙂 Ott motoszkál a fejükben folyamatosan a gondolat, ez az amit kerestem!
Nekem személy szerint az a fontos egy lakás eladásánál, hogy megtaláljam a megfelelő embert a tökéletesen felkészített lakáshoz! Annak jó eladni a lakást, akinek tényleg készült 🙂 És ez általában be is jön 🙂

"Szépet alkotni, örömöt adni!"

Elérhetőség:
msp@msp-design.hu
+36 30 171 6436

Cégadatok   |    Kapcsolat    |    Adatkezelési tájékoztató    |    ÁSZF